Coraz to wyższe ceny produktów, które znajdują, się na półkach sklepowych zmuszają, nas do poszukiwania ofert takowych to promocji. Jednak rzekome te wszystkie okazje w praktyce mogą okazać się zwykłymi trikami, które mają tylko i wyłącznie na celu nas skłonić do zrobienia coraz większych i droższych zakupów. Zobacz sam jakie są to sztuczki marketingowe i dowiedz się jak nie nabierać się na nie więcej.
Fałszywe promocje.
Z fałszywymi promocjami mamy bardzo często do czynienia, możemy je zobaczyć na produktach z przekreśloną ceną, która znajdywała, się wcześniej a poniżej tego możemy, zobaczyć o wiele to niższą cenę. Jednak różnica takowej ceny może nas zaskoczyć i możemy uznać to za naprawdę dobrą okazję i kupimy takowy to produkt, bez zastanowienia się. Często jednak jest, to tak naprawdę zwykły trik a cena wyprzedażowe nie różni, się tak naprawdę od tej zwyklej cenie, która widniała na danym produkcie kilka dni wcześniej. Sklep po prostu dopisuje nad nią zmyśloną to o wiele wyższą kwotę, która ma nas wprowadzić w takowy to błąd.
Jak nie dać się na takowy to zabieg się nabrać? Zwracaj, uwagę codziennie na dane ceny a na pewno zauważysz, że takowa promocja, która wygląda, dobrze jest, fałszywa.
Ostatnie sztuki w takowej promocyjnej cenie.
Bardzo dobrze znany trik marketingowy najczęściej jest on stosowany w sklepach z elektroniką, ale i też w różnych sklepach. Takowy trik ma nas nabrać na znaczną część kupna przez społeczeństwa. Podczas tego, gdy klient widzi to, że prawie nie ma takowego to towaru w atrakcyjnej cenie, budzi się w nim takowa to obawa, że nie będzie już tego danego produktu. Jest to tak naprawdę normalne zachowanie klientów. W takiej to sytuacji też wiele klientów nie myśli nad koniecznością zakupową i od razu kupuje takową rzecz, choć i tak może ona nigdy się nie przydać.
Końcówki cen.
Zastawiasz się, dlaczego od lat w sklepach widnieje cena na przykład 9,99 zł? A nie 10,00 złotych? Różnica przecież wynosi, tylko 0,1 grosza to tak jakby to nie miało, znaczenia prawda? Jednak jest, o wiele inaczej jest, to cwany chwyt marketingowy. Podczas tego, gdy Ty widzisz, cenę 9,99 złotych wydaje, Ci się bardziej atrakcyjna niż równe 10 złotych i weźmiesz takową to rzecz. Dlatego, też wiele sklepów na przestrzeni lat to wprowadziło. Warto na to uważać!
Specjaliści od marketingu powinni za to smażyć się w piekle 😀 Nie raz dałam się nabrać.